Tuesday 3 March 2020

2019大阪6天自由行~ Day 1 帶著一家人出發

4 Dec 2019 (Wed)  



11月去完愛爾蘭和北愛爾蘭,12月冇諗住又去旅行。但係轉工關係,突然多了幾天假期,就決定帶家人遊大阪。 其實上一次和我的家人 (父母加埋阿哥) , 一家4個人一齊去旅行已經係我讀緊大學時候嘅事,波生冇假所以今次冇join我地。 

自從父母親跟過我去過兩次日本自由行之後,發現自由行好玩好多,就唔想再跟旅行團,跟團好多時都坐好耐車,團餐而又唔係太好食。 阿爸一直想安排一次東京自由行,只係去東京飲飲食食及逛街,但係佢由年頭講到年尾, 遲遲都未起行 ,原來主因係佢根本唔識plan , 最終都係要等我帶佢去! 

原本係想去東京的,不過比較遲先決定今次旅行,東京酒店比較full, 而且價錢又比較貴,所以最終都係去大阪。  

係安排行程方面, 因為今次冇咩時間plan ,所以都係帶佢地睇下啲大路嘢。阿哥係第一次黎大阪,所以去邊都冇所謂。 阿爸嘅要求就係佢有一日要去逛街,睇音響嘅嘢同埋買二手黑膠,所以我就安排住係日本橋附近住 , 等佢同阿哥唔洗坐車已經可以自由活動去睇動漫影音嘅嘢。 


波生車我去機場,陪我食埋早餐先番工。 




香港航空好似就快摺咁,所以今次坐HK Express ,不過機票唔平啦,4 張機票加每人來回20kg行李,總共hk$9408。其實真係麻麻地 廉航 ,唔係promotion period 時一早買定機票,價錢真係唔係 廉,樣樣嘢都要額外收費。 


南海電鐵

由機場坐南海電鐵到南海難波站,太約40分鐘。可以係香港買定Nambs Access Rapit Ticket , 來回票¥2150, 我係EGL 買$157,比起上網買平少少,單程票¥1140, 現場買就¥1450。 

到酒店check in 後, 去心齋橋與道頓崛果邊食晚餐。 

今晚食一蘭拉麵。


甜品好味道! 


一蘭拉麵旁邊的章魚小丸子。 


之後就去食Cremia。 




Facebook Page: 波太的簡單生活 

No comments:

Post a Comment