Wednesday 4 March 2020

2019大阪6天自由行~ Day 2-1 奈良一日遊

5 Dec 2019 (Thu) 

奈良

去旅行就一定要食早餐, 家人對和式早餐(即係朝早食飯)冇興趣 ,所以選了西式。呢間係南海難波站對面嘅cafe都幾抵食,單點飲品就送早餐。 






今日全日遊奈良,其實巳經係我第二次黎, 上一次係2013 Honeymoon 同波生黎過。  今次坐近鐵去奈良,原來酒店行去近鐵大阪難波站都遠遠地 ,要大約15分鐘。 車程唔洗一個鐘就到達近鐵奈良站, 慢慢行去奈良公園睇鹿。







阿哥好鐘意小動物,買咗鹿仙貝喂佢地 , 不過啲鹿一見你攞住 鹿仙貝就好興奮,會用對鹿角黎撞你pat pat, 所以喂嘢食都係唔好攪我, 我都係睇阿哥喂好啲。  



行行下見有蕃薯又買黎食下,啲鹿見到你攞住蕃薯又會「鹿視眈眈」,最終我地俾咗蕃薯皮佢地食 。點知有隻鹿搶咗個原本裝住蕃薯嘅紙袋黎食,我老豆想 搶番個袋,唔想隻鹿食紙袋 ,點知隻鹿好x死,重用對角黎撞我老豆。 


春日大社表參道



春日大社表參道好長,感覺行咗好耐先到達春日大社。 春日大社,我之前未去過,沿路見到好多鹿, 呢啲鹿溫純好多, 而且佢地識叩頭。 






春日大社

春日大社


白鹿御神籤~吉籤

「鹿音」餐廳




離開春日大社 ,係「鹿音」餐廳食個簡單lunch(鹿音係春日大社国宝殿旁邊)。 





東大寺

之後去咗東大寺,我自已好鐘意木造建築的東大寺,目前世界上最大的木造建築物。 




門口有個神,只要摸佢身體嘅部位,再摸自已嘅相同嘅部位,果個部位就會好番。老豆呢排腰骨痛, 所以佢都有摸下大神條腰,唔知work唔work 呢? 








每次黎都有日本學生黎參加學校旅行。 



近鐵奈良站附近逛逛,去cafe食tea。 



Facebook Page: 波太的簡單生活 

No comments:

Post a Comment