Wednesday 4 March 2020

2019大阪6天自由行~ Day 6 黑門市場

9 Dec 2019 (Mon) 






係黑門市埸對門嘅Ucc Cafe 到食完早餐就過去黑門市場睇下。 呢間Cafe冇英文/中文餐牌,我要用google translate 先睇得明個餐牌。呢間都係叫嘢飲就會送早餐, 另外可以加錢upgrade 個好啲嘅早餐, 都有好幾款俾你揀。 



幫婆婆買了豆漿,冇加糖的我鍾意,好濃豆味!

最後一日先黎黑門市場係因為我要買生果返去俾老公食 今次旅行我每日都買一樣嘢放俾老公,等佢知我日日都掛住佢。黑門市場原來都幾好行下,不過太早黎啲鋪頭都未開晒。有好多食小食嘅成10點幾先開, 由其是食嘢嘅。




我買咗青提,3盒士多啤梨。第一次食呢啲日本青提,我覺得有陣香味, 好好味。 買完就番酒店攞行李,再去坐南海電鐵去機場。 


係機場食完lunch 先上機。 又要買手信, 又要食嘢好忙。

Facebook Page: 波太的簡單生活 

No comments:

Post a Comment