Sunday 1 March 2020

2019佛羅倫斯與羅馬假期~Day7-3 羅馬鬥獸場Colosseo & 古羅馬廣場Foro Romano & 帕拉提諾之丘 Palatino

17 May 2019 (Fri) 











食咗個快lunch,就行去羅馬鬥獸場Colosseo。 一早在Klook訂了門票,預約在1.45pm入場,記憶中Klook訂票比官網平一點。 羅馬鬥獸場的人潮真係勁多,我們早了30分鐘到達,入場時已經過了2pm,所以都應該等了45分鐘先入到場。 入場要排長長的隊,分兩條隊排,唔好排錯! 一條是有預約門票的,另一條是買即場門票。 排隊期間都有工作人員check 票,以確保大家沒有排錯隊。







羅馬鬥獸場Colosseo (The Roman Colosseum),是遊覽羅馬必到景點。 我知我知…身邊朋友們大多一早已經去過,尤其係家境比較的富裕的,細細個就已經睇過,我就一把年紀先第一次黎。我會繼續努力工作搵錢再去旅行! 


參加完羅馬鬥獸場 Colosseum後,接著古羅馬廣場Foro Romano與帕拉提諾之丘Palatino Hill,這兩個景點是相連的。







在帕拉提諾之丘有許多古羅馬的宮殿遺跡,但去之前沒做功課,我們完全沒概念,只能到處亂走影下相。 








古羅馬廣場是古羅馬時代的城市中心,遺跡包括神廟、大會堂、凱旋門等,又是沒做功課,我們又是到處亂走。


Next: 2019佛羅倫斯與羅馬假期~Day 8 羅馬機場退稅
Previous: 2019佛羅倫斯與羅馬假期~Day7-2真理之口Bocca della Verità (Mouth of Truth)
2019佛羅倫斯與羅馬假期Blog Index 

Facebook Page: 波太的簡單生活 
我的敗家日誌 Mrs Shopping Diary 網購優惠分享

No comments:

Post a Comment