Saturday 17 September 2016

2015鹿兒島&宮崎特色列車行 ~ Day 5-2: 青島神宫&鬼之洗板

19 Dec 2015 Saturday

到達青島,其實已經過了午餐時間,所以我們決定一下火車,見到餐廳就立即入去,唔好諗。餐廳都冇英文餐牌,亦冇照片,所以點餐都係估估下,不過個店員都好 落力推介佢覺得好食的食品俾我們。我點了到宮崎必吃的炭燒雞和店員推介的烏龍麵。

餐廳

炭燒雞

食飽飽,又要行。海岸旁有鬼之洗板,島上有青島神社

鬼之洗板

全靠對昨天波生幫我買的鞋,今天先行到!




青島神社 ~ 主要庇祐姻緣、安產和航海安全。我都買左好幾個御守。

青島御守


我好喜歡青島,好寧靜,感覺好comfortable

有一間HELLO KITTY專賣店,但我沒時間進去看,要去坐火車離開宮崎了。



最後一晚係鹿兒島係星期六,好多餐廳都好full,最後我地去左一間燒烤店食最後晚餐。


唔識日文,靠門口燈箱幾張照片黎order 食物



Yummy!



係燒烤店晚見番「隼人之風」的車務小姐,佢重主動同我say hello


No comments:

Post a Comment