Wednesday 21 September 2016

是時候寫聖誕卡, 給你助養的孩子 ~「宣明會 助養兒童計劃」

之前介紹咗「樂樂」「遙遙」助養計劃, 為公平起見, 今次介紹埋「宣明會 助養兒童計劃」。

 

剛剛收到World Vision寄俾我嘅信, 信內有張聖誕卡…(! 9月就收到聖誕卡? 唔係呀, 張聖誕卡唔係送俾我嘅), 其實 World Vision每年都會寄張吉卡俾助養者, 等助養者可以寫聖誕卡俾助養孩子, World Vision會代為轉送聖誕卡給你嘅助養孩子。

張聖誕卡都幾靚。

唔講唔覺, 我參加了宣明會助養兒童計劃已經十年了, 想當年剛剛出黎做事, 雖然人工唔高,不過我自覺好幸運, 應該回饋社會, 所以就選擇了助養兒童。當你成為助養者, 宣明會就會安排一名兒童接受你嘅助養 , 等你可以同佢建立一對一嘅關係, 而我助養嘅是一個印度女孩 。當年我開始助養時, 佢只有3, 現在已經13歲了!

助養捐款係唔會直接俾你助養嘅孩子, 捐款係會用黎發展孩子身處的社區,令生活環境得到長遠改善及可持續發展。每月HK$270, 我就用銀行戶口每月自動轉賬, 好方便。另外, 每年都會收到助養孩子嘅周年進度報告, 包括孩子的近照&基本成長狀況, 同埋全年捐款收據, 捐款可以幫人又可以減稅。

如果有興趣成為助養者, 可以click 下面條link了解下:

No comments:

Post a Comment