Monday 5 September 2016

勁燒脂~ Hot yoga & 80mins non-stop dance

繼上篇Let’s start moving ~ KFit App健身, 我星期六日就去咗兩間centres, 分別上咗Hot yoga 80mins non-stop: I dance, 兩間centres都非常好, 完全唔會sell, 等我介紹下先。



Hot yoga@ Prajna Yoga
第一次上Hot yoga, 間房唔算太熱, basic level嘅瑜伽, D動作我以前都有做過, 不過我未試過流禁多汗。 可能因為我太耐冇做運動, 上完堂, 真係倦到呢好耐冇試過禁倦~~

教室唔大, 剛好放到16張瑜伽墊, 墊之間距離唔多, 不過我覺得可以接受。 另外centre好細, 要沖涼就要排下隊, 對我就冇影響, 因為我一向唔鍾意係gym沖涼, KFit好處係可以揀係邊上堂, 我揀近屋企嘅, 玩完就番屋企沖。

80mins non-stop dance : I dance @ I dance(蘇志威果間)
又係流勁禁多汗嘅一堂, 跳足80分鐘。 雖然第一次玩唔係好跟到, 不過一樣覺得好好玩。 I dance 地方大, 不過KFitter locker , 如果想沖涼就比較麻煩, 要自己保管好D財物。

9月11号財經透視都有介紹KFit App:
財經透視 ~ 運動APP (2016 09 11)
~~~
KFit Fitness Pass只要$699一個月,可以俾你係香港over 6百間centre10堂,包括跳舞,yoga 等等。唔洗簽contract,仲可以用App預約,好方便!

另外用promotion code“QKCVJ” , 第一個月可以減$200,所以只要$499,之後就每月$699
如果有興趣,您可以click下面 link:
或下載KFIT app 輸入優惠代碼 “QKCVJ” ,第一個月可以減$200!

No comments:

Post a Comment