Tuesday 20 September 2016

愛上了運動~~齊齊KFit

真係同番工一樣噤勤力,一有時間就想去上堂。近排心情好好,果種開心嘅感覺,我唔知點形容,總知就係發自內心的,唔知同做運動有冇關係呢?~睇完這篇 健身VS不健身:完全是兩種不同的人生!”&相片,更加要做多D運動!

年紀差唔多,有keep同冇keep真係好大對比。

Nancy Zen Yoga @ Emotion Dance Studio


星期六,我去嘅一間新centre 上瑜伽, 上課地點係响荔枝角香工嘅Emotion Dance Studio
這間studio聽個名就知係主力俾人跳舞,都好新淨下,地方乾淨,同埋係小班教學,我上嘅係Yoga for Everyone, 主要都係做basic 瑜伽動作,練下平衡同伸展下咁,今堂得6個學生。

不過上yoga 同時,隔離大房有好多小朋友上跳舞堂,d音樂都幾大聲下,所以yoga導師冇播音樂。 一邊做瑜伽,一邊聽到d小朋友叫"yes…yes...yes, yes, yes", 我覺得好攪笑,同埋當我做緊D好辛苦嘅yoga post 時,佢地好似鼓勵緊我咁!可能有人會覺得嘈,不過我就覺得可以接受(……可能我要求低,因為幾十蚊一堂yoga, 太抵!唔可以要求太高!哈哈!)



外藉Yoga 導師好好笑容,係用英文教學,不過佢嘅指令非常清晰,唔會唔明白……做完第二日又肌肉痛,but I enjoyed it



~~~
KFitness Pass
只要$699一個月,可以係香港over 6百間centre10(跳舞/yoga/boxing/TRX)1堂只係$70,仲可以用App預約,好平又方便!

另外用promotion code“QKCVJ” 第一個月可以減$200,所以第一個只要$499,之後就每月$699

如果有興趣,您可以click下面 link:

或下載KFIT app 輸入優惠代碼 “QKCVJ” ,第一個月可以減$200!

No comments:

Post a Comment