Thursday 15 September 2016

繼續KFit ~ Hatha Yoga

今個星期六日繼續燒脂!!! ~ 可以睇番上一篇 勁燒脂~ Hot yoga & 80mins non-stop dance”

做運動嘅嘢, 好奇怪……我估好多人都會體驗過,唔做開果排雖然個腦好想去做運動,但係就好難刻服內心嘅懶魔,而真係換上運動衫,著上波鞋,走出門口去做運動!

不過,一開始咗做運動就會上癮, 成日心思思想去做。我現在就係咁,放工之後好想去上堂。


今個星期,等唔切到星期六再上hot yoga, 星期中又試咗一間新centre " The Peacock Studio "。其實我太耐冇做運動,上星期上
hot yoga 之後已經周身肌肉酸痛,不過肌肉酸痛係唔會阻止到我此刻對運動嘅熱愛!



Hatha Yoga @ The Peacock Studio (Lai Chi Kok)

我去嘅係响荔枝角嘅studio。 這間studio 非常新,地方乾淨,同埋係小班教學。個門口係走型格風,因為全黑的門,又冇名牌,所以我揾咗幾分鐘先見到個地點。


Yoga 老師非常talkative,老師會續個咁糾正同學嘅動作,比較會take care 每個同學,我都有上過好多唔同地方嘅瑜伽班。大部分老師都唔太會好糾正同學嘅動作,所以我好appreciate 老師嘅熱心,同埋我完全感覺到佢對教學同對瑜伽果份passion

1.5 小時嘅堂,唔係好dynamic, 做咗好多伸展,開下盤嘅動作,唔算辛苦,我覺得好適合放咗工去上,relax 下。

~~~

我真係覺得KFit Finess Pass勁適合我,可以揀去唔同嘅訓練班,又可以揀係邊到上堂,勁方便,重要唔洗簽contract,諗到這個idea 嘅人真係好聰明。KFitness Pass只要$699一個月,可以係香港over 6百間centres10(跳舞/yoga/boxing/TRX)1堂只係$70,仲可以用App預約,好平又方便!(希望唔好再加價la!)

9月11号財經透視都有介紹KFit App:

財經透視 ~ 運動APP (2016 09 11)

另外用promotion code“QKCVJ” , 第一個月可以減$200,所以第一個只要$499,之後就每月$699


如果有興趣,您可以click下面 link:
https://access.kfit.com/invite/qkcvj?
或下載KFIT app 輸入優惠代碼 “QKCVJ” ,第一個月可以減$200!

No comments:

Post a Comment