Saturday 28 April 2018

Happy Birthday 2018 ~ 中女2字頭時的心事

2018-04-20 Friday

生日月,連續同不同朋友食飯慶祝,朋友們都勁忙,個個都要為仔女而忙,要幫仔女溫書考試做工課,有啲重要準備考小學,所以我地都唔係經常見面。

生日飯@Ruby Tuesday 

上星期五,又約咗個朋友食生日飯,兩人見面又乜都講一餐。講到啲後生女同事都好主動,28歲已經趕結婚,拍一年拖已經主動同男朋友提出不如結婚云云……咁就令我地開始講番起年輕時,20幾歲嘅自己。

其實我一向都冇乜大志,2開頭剛大學畢業嘅我重一度覺得如果有人願意娶我,又唔介意我婚後唔番工, 我一定會嫁俾佢。 因為果時大學同學都入到大公司,得我去到間細公司,人工唔高,我覺得份工冇前途,自己又唔知究竟鍾意做啲乜。大學時識嘅男朋友重因為咁開始睇唔起我,大家開始理念唔同,最終就一定分手啦!

都唔知好彩定唔好彩, 我果時遇唔到個願意養我嘅人。咁眼見同學畢業後都勁努力,自覺唔可以同人地相差太遠,所以我都開始努力工作,之後重俾我攞到個專業資格。不過一直冇比我遇到果個願意養我嘅人,啲追我嘅男仔重同我講,鍾意我獨立,唔洗人照顧……果時聽到個男仔咁講,我真係一聲。 完全唔係我想嘅,我係想個男人照顧我,我唔想獨立,我係俾迫㗎。

阿媽就同我講,你有能力照顧自己係好事,女人自己搵到錢,唔洗靠男人,幾多女人恨都恨唔到呀! 結咗婚都千期唔好唔做嘢,要問人攞錢洗好難㗎,難過自己打工去搵錢。 (提外話:我阿媽都係婚後冇停過工作,佢番寫字樓工,佢都係自己搵自己洗 。佢重話以前啲親戚見佢結咗婚重要番工, 覺得佢好慘。佢自己就一啲都唔覺得,佢唔想同社會脫節。)

去到28歲,我就開始諗通咗,人都係靠自己好,阿媽話齋,難得我有能力。到咗依家, 你話養我唔洗我做, 我都唔想, 我寧願番工。 事關我噤鐘意買嘢,自己搵錢自己洗,係我嘅女人的浪漫。 唔洗老公一個人搵錢噤大壓力,都不知幾好。


No comments:

Post a Comment