Tuesday 24 April 2018

[Monday’s Soup] 粟米紅蘿蔔羊肚菌竹笙湯


煲湯話難唔難,不過準備材料先至係最煩,所以我星期日準備定材料,星期一朝早煲,放工番屋企就有得飲。食埋湯渣做餸,我又可以煮少味餸。

呢個湯可以預防傷風感冒,近排天氣又凍又熱,真係好啱一家人飲。 我自己勁鍾意食菇菌類,所以用菇菌類煲嘅湯就真係好啱我,加咗粟米紅蘿蔔,個湯好清甜。煲完嘅湯料全部都可以食番,重好好味添。




材料: 羊肚菌8粒竹笙4條(最後10分鐘先放)粟米1條紅蘿蔔1條無花果3粒排骨35

做法: 羊肚菌和竹笙浸20分鐘洗乾淨;排骨頭出水;紅蘿蔔和粟米去皮切件。燒熱大鍋水,將所有材料(除竹笙外)放入煲內。

我用真空煲(Thermos 膳魔師真空煲),番工前先用明火煲太約20分鐘,之後放入外真空煲焗。

放工再煲多30分鐘,加少少鹽就飲得,竹笙要到最後10分鐘先落入湯到煲。

其實我之前未食過羊肚菌,係海味鋪老板娘介紹嘅。


[網上資料] 羊肚菌含有豐富的蛋白質、碳水化合物、19種氨基酸,和多種微量元素。從中醫的角度看,該菌具有益腸胃,助消化和化痰理氣之功效,可用於治療脾胃虛弱,消化不良,痰多氣短等症。羊肚菌對減肥和美容也有功效,特別是對女性經常食用羊肚菌不但可以美容、增白,還可以消除面部黑斑、黃斑、雀斑、暗瘡等作用,還能使皮膚長期保持細膩、嫩白、光滑。


Facebook Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment