Saturday 28 April 2018

Happy Birthday 2018@萬麗咖啡室 Cafe Renaissance

2018-04-15 Sunday


上次阿哥生日,去咗九龍香格里拉大酒店 Cafe Kool食自助餐 (賀生自助餐@Café Kool)。 輪到我咗生日,一家人又係去食自助餐同我慶祝。

今次我提意去灣仔會展旁邊的「萬麗海景酒店」食自助午餐。 尖沙咀唔係唔好,不過比較多人,加上尖沙咀好多間酒店的自助餐我地都食過,星期日又有好多酒店只提供Brunch BuffetBrunch Buffet價錢比較貴,我唔想阿媽洗噤多錢,事關阿媽一定爭住請。




灣仔星期日人好少,自助午餐的凍海鮮選擇唔算好多,有凍蝦、蟹腳、東風螺、凍蟹、青口4款。海鮮都非常新鮮,不過我只食了一碟。

甜品雪糕和沙律吧就有多選擇,仲有haagen dazs雪糕任食,至愛食甜品的波生都讚話cake味道唔錯。另外有即叫即煮的意粉、麵食。至於熱葷,選擇就比較少, 味道好一般,冇點心冇燒味。



灣仔星期日人好少,間餐廳完全唔滿,而且地方大,唔會坐得好迫,食得好舒服。

價錢方面成人 HK$338,  長者及小童 HK$208, 包括汽水/橙汁1杯及餐後飲品一柸。 Open Rice coupon成人自助午餐有8折優惠 , 另外長者用HSBC卡有 9, 另收加一服務費,5個人埋單唔洗$1400,好抵食。

Facebook Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment